13 Aralık 2017 Çarşamba

Gümbür gümbür gel 2018

Sevgili Yurdagül hocamın bloğunda görüp, tamamen içimden geldiği için yazacağım bu mimi. Çünkü şu son 2 yıl gerçekten bizi dibe çekti. Yeter artık küllerimizden yeniden doğmak istiyorum. Zaten tipik bir balık burcu olduğum için hayal kurmakta üstüme yoktur.

Sevgili 2018,

Lütfen kulaklarını iyi aç ve beni dinle!

Öncelikle sağlık istiyorum. Artık kayıp falan da istemiyorum. Yeter yeterince üzücü bir yıl geçirdim. Sevdiklerimi kaybettim nolur bizi sevdiklerimizle sınama. Annem iyileşsin, ITP belasını başımızdan defet lütfen.

Para istiyorum senden. Eşimin eski işyerinden alacağı tazminatı versinler istiyorum artık. Hatta fabrika yeniden faaliyete geçsin kocam eski işine dönsün, kendine gelsin istiyorum. Çünkü eşim geçen bu süreçte çok yıprandı.

Huzurumuz daim olsun istiyorum. Gördüğümüzden geri kalmayalım yeter. Fazlasında gözüm yok.

Çocuklar. Onları tüm kötülerden kötülüklerden koru. Yeterince kötü var zaten dünyada. Onlarla uğraş. Çek elini masum yavrucaklardan. Onlar hep mutlu olsunlar.

Yani paramızı alırsak yeni ev istiyorum. Ya da 200 m2 olan arsamıza küçük bir ev yaptırmak istiyorum. Olmadı mı? O zaman oturduğumuz evde köklü değişiklikler yapmak istiyorum.

Spor yapmak istiyorum, kızlarımla birlikte. Hatta estetik yapsam ne süper olur. Yeni bir ben istiyorum. Enerjik, kendine güvenen, bağırmayan, sabırlı, kızlarına yetebilen bir anne olmak istiyorum.

Güzel bir tatil istiyorum. En son Ela ya bile hamile değildim tatile gittiğimizde. 4 sene oldu.

Çok çok okumak istiyorum.

Bir de işyerimdeki malum şahsın defolup gitmesini istiyorum. Mucize olur bu ama, ya tutarsa.

Ben saldım evrene mesajlarımı. Gerçekleşmesi için elimizden geleni yapmaya geldi sıra. Bana ve tüm sevdiklerime gelsin bu dileklerim. Cevaplamak isteyenleri de beklerim.

Sevgiler
Alıntıdır


15 yorum:

  1. Nil'ciğim tüm dileklerin umarım gerçekleşir, eşinin tazminatı hakkı, inşallah verirler en kısa zamanda, bir tek estetik dileğine pek katılmıyorum sen 38 yaşındasın ne estetiği? Mazallah çok kötü oluyor yaptıranlar, aman diyeyim. Kendi, doğal güzelliğin yeter. Tabii sen bilirsin yine de...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Müjde abla, estetik yaptırmak şart. ama sadece hayal. çünkü cesaretim yok.
      Hepimizin gönlünden geçenleri getirsin 2018
      Sevgiler ablacığım.

      Sil
  2. Oh be olumlu hoş bir post çıktı :)) Hatalık değil de daha sağlıklı ifadesi kullanmak daha doğrudur canım benim.Hastalık istemiyorum demek yine hastalığı çağrıştırır.Sağlıklı olmayı seçiyorum gibi bir ifade çok daha doğrudur.Çok teşekkür ederim önerilerimi dikkate aldığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen düzeltiyorum hocam.
      Nasihatlerin benim için çok önemli. Asıl beni önemseyip nasihatlerde bulunduğun için ben teşekkür ederim.
      Sevgiler.

      Sil
  3. Umarım dileklerinizin gerçekleştiği bir yıl olur 2018.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi gerçekleşsin dileklerinin :)

    YanıtlaSil
  5. Lİnki deep de gördüm hemen geldim. Ne kadar güzel ve içten yazmışsınız. Bu kadar isteyince olur diye umut ediyorum. Yeni yılda yaşam şansı hep sizinle olsun. Bu arada müsadenizle takipçiniz oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.
      Ben de hemen sizi takibe aldım çünkü nefis şeyler yapıyorsunuz.

      Sil
  6. ayyyyy yeminlen dua etcem hepsi olsun diyeeee. önceliklen deeee bu yaz bir güzel tatil yapın ailece diyeeee :)

    YanıtlaSil
  7. Bütün dileklerinizin kabul olmasını diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  8. Herşey gönlünce olsun canım..

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...